1. YAZARLAR

  2. Dursun Seyis

  3. Nerede Kalmıştık ?
Dursun Seyis

Dursun Seyis

Dursun Seyis
Yazarın Tüm Yazıları >

Nerede Kalmıştık ?

A+A-
Son yazımı 19 Mayıs günü yazmıştık ve yazımın sonunda  rahatsızlığım ve tedavi olacağım için bir süre sizlerden uzak kalacağım, Allah izin verirse daha sonra yeniden sizlerle birlikte olacağım demiştim.
Yüce Mevla’ya şükürler olsun yine sizlerle birlikteyim.
Bugün 30 Mayıs, yani sizlerle birlikte olmayalı tam 11 gün olmuştur. Kimilerinei göre kısa, kimilerine göre ise çok uzun bir zaman.
Neyse, Allaha şükürler olsun şu anda iyiyim.
Kanuni Sultan Süleyman ne güzel söylemiş:

Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi

İnsanın ağrısı, acısı nerde ise, canı da oradadır. Sağlık olmadıktan sonra hiçbir şeyin tadı yoktu.
Allah sağlığınızı elinizden almasın ve sağlığımızın kıymetini bilelim.
19 Mayıs’tan sonra çok büyük gelişmeler oldu. Siyasette öyle, ekonomide öyle.
Bunları hep birlikte takip ettik.
Bakalım bundan sonra ne olur ?
Benim en çok dikkatimi çeken ise MHP’deki gelişmeler.   MHP’nin iş başındaki isimleri ve özellikle Devlet Bahçeli  ne adalet, ne hukuk dinliyor.
MHP’de net bir şey yok.
Bazı kimselerde ise akıl tutulması var.
Ekonomideki durağanlık, piyasalardaki tedirginlik işin cabasıdır.
Hatırlarmısınız TV lerde bir çocuk çizgi filmi vardı. "hop hop hop değiş tonton" diyerek hamur gibi istedikleri şeye dönüşebilen bir aileyi anlatırdı.Bir süredir ekranlarda boy gösteren MHP Genel Merkez yöneticilerine Yargıtay'ın kongre kararından sonra bir hâller oldu. Mimik falan da çalışmış olmalılar ki, yüz ifâdeleri yumuşamış, buyurgan tondaki seslerini akort etmişler, birden bire delege irâdesinin ne kadar önemli ve saygın olduğunu keşfetmişler.Kongre kararı alan Devlet Bahçeli, "hop hop hop değiş tonton" diyerek "Bu kongre yapılmayacak, gerekirse ezer geçeriz"den "aday olacak arkadaşlar bilsinler ki kongrede şahsımla yarışacaklar"a dönüştü.Benim anlamadığım ise kongreye partisi Devlet Bahçeli ve ekibi mi götürecek, yoksa Kayyum heyeti mi?: Eğer bu ülkede hukuk kuralları işliyorsa, kongre kayyum heyetinin işi olsa gerek.
Zaten;
Haftalardır soru işaretli bir durumdaydı MHP.
Şimdi ise;
Son gelişmelerle birlikte adeta “arap- saçına” döndü MHP’deki sorun.
Muhaliflerin başlattığı hukuki mücadele sonrasında Yargıtay son sözünü söyledi.
“Olağanüstü kurultay yapabilirsiniz, yetki sizde” dedi.
Tam gözler;
Mahkemenin belirlediği ve halk arasında kayyum olarak bilinen “çağrı heyeti”nin delegeleri kurultaya çağırmaya gelmişti ki…
Bu kez de;
Devreye MHP lideri Devlet Bahçeli girdi.
Ve;
Partinin 10 Temmuz’da Ankara Arena Spor Salonu’nda Genel Başkan seçimli kurultay yapacağını açıkladı.
Yani bir nevi rest çekti muhaliflere.
 
Buraya kadar normal gibi görünüyor her şey.
Fakat gariplik şurada.
Daha doğrusu cevabı hâlâ bulunamayan soru şu.
MHP’nin;
“Antidemokratik” bulunan tüzüğüne göre, MHP’de olağanüstü kurultaylarda genel başkan seçimi yapılamıyor.
İş muhalefete kalıyor ve Muhalefet akıllı davranmaz, birleşmez ise Devlet Bahçeli yeniden genel başkan olabilir. O zaman ise  “Aynı tas, aynı hamam, tellak bile değişmez.
 
 
    
Bu yazı toplam 89 defa okunmuştur.
Önceki ve Sonraki Yazılar

YAZIYA YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.