1. HABERLER

3. Sembol eserlere imza atıyoruz
Sembol eserlere  imza atıyoruz

Sembol eserlere imza atıyoruz

Hadim Belediye Başkanı Ahmet Hadimioğlu, ilçeye sembol eserler kazandırdıklarını kaydetti. Hadim’in tarihinin en önemli yatırımlarını aldığını bildiren Hadimioğlu, hedeflerinin marka bir ilçeye kavuşmak olduğunu ifade etti

A+A-

Hadim Belediye Başkanı Ahmet Hadimioğlu, gazetemizi ziyaret ederek, ilçedeki gelişmeler hakkında bilgiler aktardı. Gazetemiz Haber Müdürü Mehmet Kaya ve Finans Müdürü Mehmet Çoban’a değerlendirmelerde bulunan Başkan Hadimioğlu, Hadim’i geleceğe hazırladıklarını söyledi.
Tarihi, kültürel değerleri ve doğası ile Hadim’in Konya’nın marka ilçelerinden biri olduğuna işaret eden Başkan Ahmet Hadimioğlu, “Son yıllarda ilçemizde özellikle altyapı çalışmalarına ağırlık verdik. Bu konuda da önemli mesafeler kat ettik. Bir taraftan da ilçemizin doğal, tarihi ve kültürel güzelliklerini anlatmaya çalışıyoruz.”diye konuştu.

DOĞA VE TARİHLE İÇ İÇE
Konya ve çevre ilçelerden haftasonu Hadim’e gelen ziyaretçi sayısının arttığına dikkat çeken Hadimioğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Hadim; tarihi, doğası, kültürü ve organik ürünleri ile Konya’da farklı bir noktada yer alıyor. Bu güzellikleri görmek, yaşamak isteyenler ilçemize gelip gezme imkanı buluyor. Doğa ve tarihi güzelliklerle iç içe bir gün yaşamak isteyen bütün vatandaşlarımızı Hadim’e davet ediyorum.”

SEYİR TEPESİ VE PİKNİK ALANI
İlçede Seyir Tepe mevkiisinde Büyükşehir Belediyesi işbirliği ile Hadimi Seyir Tepesi ve Piknik Alanı için çalışmalar yürüttüklerini anımsatan Başkan Ahmet Hadimioğlu, “Sivri Tepe, Hadim’in en fazla ilgi gören yerlerinden birisi. İlçeye hakim bir tepe. Aynı zamanda Toros Dağlarının büyüleyici manzarasını da sunuyor. Konya Büyükşehir Belediyesi ile birlikte yaptığımız seyir terası ve piknik alanı Hadim’in sembol eserleri arasında yerini alacak. Tepede otopark olarak oluşturduğumuz alana araçlar park edildikten sonra teraslara geçilecek. Teraslarda ailelerin rahatlıkla vakit geçirebileceği Hadim manzaralı restoran, kafeterya, kamelya ve çocuk oyun alanları da bulunacak. Hadim’in yeni dinlenme alanı olarak bölgenin hayata geçirilmesi için çalışmalarımızı büyük bir hızla devam ettiriyoruz. Çalışmaların tamamlanıp hizmete açılmasından sonra ilçeye apayrı bir güzellik katacak. Bunun yanı sıra yeni istihdam alanı açılmış olacak. Projeye verdiği büyük destekten dolayı Konya Büyükşehir Belediye Başkanı sayın Tahir Akyürek’e teşekkür ederim.” dedi.

32 MAHALLEYE YATIRIM
Hadim’in 32 mahallesinde kilitli parke taşı döşeme çalışmalarının devam ettiğini de açıklayan Başkan Hadimioğlu, Aşağı Hadim, Yelmez, Dolhanlar, Oduncu, Dülgerler, Bademli, Yağcı, Dedemli, Gezlevi, Küplüce, Yukarı Eşenler, Aşağı Eşenler mahallelerinin ardından Kaplanlı Mahallesi’nde de kilit parke taşı döşemesi çalışmalarının tamamlandığını dile getirdi.
Hadimioğlu, kış sezonunun gelmesi ile birlikte yaşanan sorunlara tedbir amaçlı birçok alanda çalışmalara devam edildiğini vurguladı. Havalar müsait oldukça çalışmaların devam edeceğini belirten Hadimioğlu, “Amacımız ilçemizin genelinde vatandaşlarımızın daha rahat bir ortamda yaşamlarını sürdürmeleridir. Bu konuda mahallerden gelen talepleri değerlendirip çalışmalara koyuluyoruz. Yıl içerisinde sadece kilit parke taşı ve çevre düzenlemesine 1 Milyon 200 Bin TL. harcama yaparak 60 Bin metrekare parke taşı döşedik. Kış tedbirlerinin yanı sıra gündelik hizmetlerin de aksatılmaması için ekiplerimiz yoğun bir şekilde çalışmalarına devam ediyor."bilgilerini aktardı./Mesut Ercüment-Özel Haber

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.