Atıl topraklar çocukların ellerinde yeniden hayat buldu
Seydişehir'de uzun süredir atıl durumda bulunan alan, öğrencilerin elleriyle dikilen erik, badem ve kayısı fidanlarıyla yeniden hayat buldu. Çocukların bıraktığı yeşil izler geleceğe umut oldu.
Seydişehir Belediyesi daha yeşil yarınlar için fidanları toprakla buluşturmaya devam ediyor. Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, Gazi Ortaokulu ve Mahmut Esat Ortaokulu öğrencileri ile birlikte Eski Demirciler Sanayi Bölgesinde uzun süredir atıl durumda bulunan alanda doğaya nefes olacak anlamlı bir çalışma gerçekleştirdi.