Atıl topraklar çocukların ellerinde yeniden hayat buldu
Seydişehir'de uzun süredir atıl durumda bulunan alan, öğrencilerin elleriyle dikilen erik, badem ve kayısı fidanlarıyla yeniden hayat buldu. Çocukların bıraktığı yeşil izler geleceğe umut oldu.
Öğrencilerimiz ve öğretmenlerimizin katkılarıyla toprağa Erik, Badem ve Kayısı fidanları dikerek hem çevremize değer kattık hem de geleceğe yeşil bir miras bıraktık. Bugün öğrencilerimizle birlikte diktiğiniz her fidanla yalnızca doğayı değil; merhametinizi ve sorumluluk bilincinizi de büyütüyoruz. Belki yıllar sonra burada birlikte toprakla buluşturduğumuz fidanların meyvelerini aileleri, eşleri ve çocukları ile birlikte gelip tadına bakacak, anlatacakları bir hatıraları olacak. Bugün atılan her adım, yarın nefes olarak dönecektir. Emeği geçen tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve destek veren herkese teşekkür ederiz” şeklinde konuştu.