Başkan Altay'dan çarşı çarşı bayram turu
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Kurban Bayramı öncesi Kule Site, Kule Caddesi, Suriçi Çarşısı, Türbeönü ve Bedesten'de esnafla buluşarak bereketli bayram temennilerini iletti.
Başkan Altay, bayramların birlik, beraberlik, kardeşlik, dayanışma ve paylaşma duygularını pekiştiren müstesna günler olduğunu anımsatarak, “Konya’mızda Kurban Bayramı’nın bereketini ve heyecanını hep birlikte yaşıyoruz. Bayram öncesinde Kule Site Alışveriş Merkezi, Kule Caddesi, Suriçi Çarşısı, Türbeönü Çarşıları ile Tarihi Bedesten’de esnafımız ve hemşehrilerimizle bir araya geldik. Esnafımıza hayırlı işler, bereketli kazançlar diliyorum. Tüm hemşehrilerime huzurlu ve güzel bir bayram diliyorum” ifadelerini kullandı.