Fenerbahçe Konya'da kazandı ama sevinemedi!
Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında deplasmanda Konyaspor'u 3-0 mağlup eden Fenerbahçe'de maç sonu açıklamaları dikkat çekti. Sarı-lacivertli ekibin teknik sorumlusu Zeki Murat Göle, alınan farklı galibiyete rağmen şampiyonluk yarışında büyük üzüntü yaşadıklarını söyledi.
Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Göle, “Bu akşam şampiyonluğu kaybettik. Bunun üzüntüsünü yaşıyoruz” diyerek camianın hayal kırıklığını dile getirdi. Tecrübeli çalıştırıcı, sezonun geri kalan hedefinin ise UEFA Şampiyonlar Ligi ön eleme bileti olduğunu belirtti.
Maç performansını da değerlendiren Göle, son haftalarda uyguladıkları sistem değişikliğinin olumlu sonuç verdiğini ifade etti. Özellikle adam adama savunma anlayışıyla oynadıkları son iki karşılaşmada takımın disiplinli bir görüntü sergilediğini vurgulayan Göle, futbolcularını mücadelelerinden dolayı tebrik etti.
Duran toplara özel olarak çalıştıklarını belirten sarı-lacivertli teknik adam, karşılaşmada bu organizasyonlardan skor üretmelerinin sevindirici olduğunu söyledi. Hücum setlerinde de etkili olduklarını kaydeden Göle, takımın ortaya koyduğu oyunun teknik heyet adına olumlu bir tablo oluşturduğunu ifade etti.