• Haberler
  • Türkiye
  • Kavga ihbarına giden polis ekiplerine ateş açıldı! İki polis memuru şehit oldu

Kavga ihbarına giden polis ekiplerine ateş açıldı! İki polis memuru şehit oldu

Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde silahlı kavga ihbarına müdahale eden 2 polis memuru çıkan çatışmada şehit oldu.

Kavga ihbarına giden polis ekiplerine ateş açıldı! İki polis memuru şehit oldu
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Olay, Tekirdağ'ın Çorlu ilçesi Reşadiye Mahallesi Kumyol Caddesi üzerindeki bir iş merkezinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, iş merkezinin ikinci katından silahlı kavga ihbarı yapılması üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi.

Olay yerinde bulunan sivil asayiş ekiplerine şüpheli tarafından ateş açılması sonucu ağır yaralanan 2 polis memuru şehit oldu. Bölgeye çok sayıda takviye ekip ve sağlık ekibi yönlendirildi.

Şüpheli şahsa teslim olması yönünde çağrı yapıldı ancak ateşle karşılık vermesi üzerine polis ekiplerince müdahalede bulunuldu. Çıkan çatışmada şüpheli etkisiz hale getirildi.

Kavga ihbarına giden polis ekiplerine ateş açıldı! İki polis memuru şehit oldu

BAKAN ÇİFTÇİ'DEN TAZİYE MESAJI

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından “Milletimizin başı sağ olsun” mesajıyla şehit polislerin fotoğraflarını paylaştı.

Bakan Çiftçi mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Tekirdağ Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü kadrosunda görevli Polis Memurları Erkan Tütüncüler ve Emrah Koç; görevli iken silahlı kavga olayına müdahale ettikleri esnada şüpheli şahsın ateşli silahla karşılık vermesi sonucu şehit olmuşlardır. Şehitlerimize Allah'tan rahmet; kederli ailelerine, Kahraman Emniyet Teşkilatımıza ve Milletimize başsağlığı diliyorum. Şehitlerimizin makamları ali olsun.”

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!