Kendisini ihbar eden genç gözaltına alındı!
Hatay'da polis ekiplerinin yürüttüğü uyuşturucuyla mücadele çalışmaları kapsamında dikkat çeken bir olay yaşandı. Şüpheli bir kişi, üzerinde yakalanan az miktardaki uyuşturucunun ardından evinde bulunan daha fazla maddeyi kendi isteğiyle teslim etti.
Olay, 19 Nisan’da Antakya’nın Narlıca Mahallesi’nde meydana geldi. Devriye görevindeki motosikletli polis ekipleri, durumundan şüphelendikleri H.A. isimli şahsı durdurdu. Yapılan üst aramasında “içimlik” olarak tabir edilen 2,23 gram esrar bulundu. Daha önce çeşitli suçlardan kaydı olduğu belirlenen şahıs, yakalandığı noktanın evinin önü olduğunu söyleyerek, evinde de uyuşturucu bulunduğunu ve bunu teslim etmek istediğini ifade etti.

Bunun üzerine ekiplerle birlikte ikametine geçen H.A., evinde sakladığı uyuşturucu maddeleri kendi rızasıyla polise verdi. Yapılan incelemede, plastik poşet içerisinde 4 parça halinde toplam 1 kilo 48,78 gram esrar ele geçirildi. Ayrıca motosiklet lastiğinin içine gizlenmiş 121,08 gram esrar bulunması dikkat çekti. Böylece ele geçirilen toplam uyuşturucu miktarı 1 kilo 172 gramı buldu.

Ele geçirilen maddelere el konulurken, şüpheli gözaltına alındı. Öte yandan motosiklet lastiğinin içinden uyuşturucunun çıkarıldığı anlar da kameraya yansıdı. Polis ekiplerinin uyuşturucuyla mücadele kapsamında çalışmalarını aralıksız sürdürdüğü bildirildi.