Konya'da 4 yıllık görev tamamlandı: Sevilen kaymakama veda edildi
Konya Selçuklu'da 4 yıllık görev süresini tamamlayan Kaymakam Eflatun Can Tortop için veda programı düzenlendi. Protokolün katıldığı törende duygusal anlar yaşanırken, Tortop'un hizmetleri ve katkıları öne çıktı.
KAYMAKAM TORTOP: “KONYA'YI, SELÇUKLU'YU ÇOK ÖZLEYECEĞİM”
Başkan Ahmet Pekyatırmacı’ya bu güzel veda programı için şükranlarını sunan Selçuklu Kaymakamı Eflatun Can tortop, “Bugünleri gösterdiği ve sağlık, sıhhat, afiyet içinde emekli olmayı bana nasip ettiği için Allahıma şükrediyor sizlerin de yeri ve zamanı gelince sağlık içinde emekliliğinize erişmenizi diliyorum. Memurluk yaşamının doğal bir gereği olarak sizlere veda etmek durumunda kaldığım şu anda çok duygu yüklü olduğumu daha sizlerden ayrılmadan hüzünle karışık bir iş burukluğu yaşadığımı da itiraf etmeliyim. Meslek yaşamım boyunca valilerimizin, belediye başkanlarımızın, güvenlik birimlerimizin, sivil, sosyal ve siyasal kesimin her düzeydeki amir ve memurlarımızın vatandaşlarımızın muhtarlarımızın büyük yardım ve desteklerini gördüm. Her birine ayrı ayrı teşekkür ederim. Burada da böyle oldu. 3,5 yıllık mesai birlikteliğimiz esnasında her birinizin destekleri hep yanımdaydı. Yapım itibariyle pek öyle kıran döken biri değilim. Ama buna rağmen sizleri üzdüğüm anlar olduysa açıkçası affımı da dilerim. Her zaman herkes el işinin en iyisini yapmak ister. Ben de yeteneklerimin ve sizlerin destekleriyle elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. İdare dinamik bir süreç olduğuna göre yerimize gelenler de bizim eksik bıraktığımız işleri bizlerden çok daha güzel bir şekilde tamamlayıp sizlere hizmet verecektir. Dünya bir ayrılıklar diyarı. Ebedi beraberlikler, saadetler, mutluluklar bu dünyada ne yazık ki olmuyor. Her birimiz sahnede bir rol oynamaya çalışıyoruz. Rol ya da oyun bitince de sahneden ayrılıyoruz. Önemli olan kalp huzuru ile devlete ve millete borçlu kalmadan ve gönül rahatlığı ile sahneden ayrılabilmek. Ben kendi çapımda iyi kötü bunu yapabildiğimi düşünüyorum. İnşallah çok daha iyisini yüce Allah sizlere de nasip eder. Biliyorsunuz her şeyin ilki ve sonu çok özeldir. Ülkemizin önemli ilçelerinden biri olan payitaht bakiyesi Selçuklu'nun ilk emekli olan eylemli kaymakamı olmanın mutluluğunu, 38 yıllık meslek kariyerimin burada, Selçuklu'da sona ermesi, memuriyet yaşamının unutulmazı olacaktır. Buradan ömrümün sonuna dek hatırlayacağım ve dilimden düşürmeyeceğim anılarla ayrılıyor olmam, Konya ve Selçuklu'ya duyduğum muhabbeti anlatmaya kafidir. Konya'yı, Selçuklu'yu çok özleyeceğim. Bu duygularla belediye başkanımıza, ilçe başkanımıza, çalışma arkadaşlarıma, kendilerine hizmet etmekten büyük onur duyduğum değerli hemşehrilerime, muhtarlarıma en içten duygularımla şükranlarımı sunuyorum. Allah'a ısmarladık” ifadelerini kullandı.