• Haberler
  • Konya
  • Konya'da bağ evinde dehşet: Kazara kendini vurdu

Konya'da bağ evinde dehşet: Kazara kendini vurdu

Konya'nın Beyşehir ilçesinde atışmak yapmak isteyen bir kişi tabancasının tutukluk yapması sonucu kendini vurdu.

Olay, Beyşehir'e bağlı Üzümlü Mahallesi'nde yaşandı. İhlas Haber Ajansı'nda (İHA) yer alan haberdeki iddiaya göre; av bayisi olduğu öğrenilen F.Ö., bağ evinde ruhsatlı tabancasıyla atış yapmak istedi. Silahın ateş almaması üzerine meydana gelen tutukluğu gidermeye çalışan F.Ö., tabancanın namlusunun vücuduna dönük olduğu esnada silahın aniden ateş alması sonucu yaralandı. Tabancadan çıkan mermi, F.Ö.'nün koltuk altından girerek omuz bölgesine isabet etti. 

İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi Beyşehir Devlet Hastanesi'nde yapılan yaralı, tedavisinin ardından ileri tetkik ve tedavi amacıyla Konya'daki bir hastaneye sevk edildi.

Olayla ilgili tahkikat başlatıldı.

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!