Konya'da dikkat çeken festival
Meram'da düzenlenen Yeşil Fest'te çocuklar geleneksel oyunlarla eğlenirken bağımlılıklara karşı bilinçlendirildi.
Meram Belediyesi Gençlik Meclisi, Yeşilay Konya Gençlik Komisyonu ve Lalabahçe Mahalle Muhtarlığı iş birliğinde, Lalabahçe Mehmet Fevzi ve Atiye Atçeken İlkokulu’nda düzenlenen “Yeşil Fest”, öğrencileri hem eğlenceyle buluşturdu hem de bağımlılıklara karşı bilinçlendirdi. “Sağlıklı Nesiller, Mutlu Yarınlar” sloganıyla gerçekleştirilen etkinliğe, Yeşilay Konya Şube Başkanı Prof. Dr. Yağmur Küçükbezirci, Meram Belediyesi Gençlik Meclisi Başkanı Abdulkahar Karaçay, Lalebahçe Mahalle Muhtarı Naime Arif, okul müdürü Ahmet Özcan, öğretmenler ve veliler katıldı.