Konya'da hakemlerin fair-play şöleni: Dostluk ve dayanışma kazandı
Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği Konya Şubesi'nin düzenlediği futsal turnuvası tamamlandı. Renkli görüntülere sahne olan organizasyon hakemler, gözlemciler ve spor camiasını bir araya getirdi.
Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği Konya Şubesi’nin düzenlediği futsal turnuvası tamamlandı. Renkli görüntülere sahne olan organizasyon; hakemler, gözlemciler ve spor camiasını bir araya getirdi.
Turnuvada saha içerisinde dostluk, birlik, beraberlik ve fair-play ruhu ön plana çıktı, takımlar kıyasıya mücadele etti. Sporseverler organizasyonu ilgiyle takip etti. Ekipler, gösterdikleri performans ve oyun anlayışlarıyla takdir topladı.
Final müsabakalarının ardından düzenlenen törende dereceye giren takımlar belli oldu. Turnuvanın şampiyonu “Var Gücü” oldu. İkinci sırada “Yüzdebeş F.C.” yer alırken “De Marke” ise üçüncülüğün sahibi oldu. Organizasyon sonunda derece alan takımlara çeşitli ödüller takdim edildi.
Kadın hakemlerin gerçekleştirdiği dostluk maçı, turnuvanın dikkat çeken anlarından biri oldu. Kadın hakemlerin sahadaki performansı, enerjisi ve mücadele azmi izleyenlerin takdirini topladı. Dostluk maçı organizasyonda birlik ve dayanışma mesajı verdi.
Turnuva sonunda mangal organizasyonu düzenlendi; Hakemler, gözlemciler ve aileler bir araya geldi. Katılımcılar etkinlikte hem sezonun yorgunluğunu attı hem de dayanışma ve birliktelik duygusunu pekiştirdi.
Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği Konya Şubesi yetkilileri, organizasyona katılım sağlayan tüm takımlara, hakemlere, gözlemcilere ve emeği geçen herkese teşekkür etti. Ayrıca bu tür etkinliklerin meslektaşlar arasındaki birlik ve beraberliği güçlendirdiğini ifade etti. Yetkililer önümüzdeki dönemlerde de benzer sosyal ve sportif organizasyonlarla bir araya gelmeye devam edeceklerini belirtti.


