Konya'da manevi hafızayı canlandıran sergi kapılarını açtı
Konya Büyükşehir Belediyesinin, Depo No:4 ev sahipliğinde düzenlediği 'Hac Hatırası - Cumhuriyet Dönemi Hac Yolculukları ve Hatıraları Sergisi' ziyarete açıldı.
BAŞKAN ALTAY TÜM KONYALILARI SERGİYİ ZİYARET ETMEYE DAVET ETTİ
Sergiyle ilgili görüşlerini paylaşan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Depo No:4’ün Konya'nın önemli kültür merkezlerinden birisi haline geldiğini ve düzenli olarak sergiler düzenlediklerini belirterek, “Hac mevsimindeyiz. Şu anda birçok hemşehrimiz kutsal topraklarda hac farizasını yerine getirmek için görevlerini ifa ediyor. Biz de günün anlam ve önemine istinaden burada bir sergi açmış olduk. Hakikaten gezerken duygulandığım anlar oldu. Çünkü hepimizin hatıralarında olan bilgileri tekrar tazeleme imkanımız oldu. 1950'li yıllardan 80'li yıllara kadar hacıların başlangıç yolculuğuna çıkarken malzemelerinden hatıratlarına ve dönüşe kadar geçen süreçlerini anlatan güzel bir yolculuk olmuş. Tüm Konyalı vatandaşlarımızı Mevlana Caddesi'nde bulunan Depo No: 4’teki hac sergimize davet ediyorum. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.