• Haberler
  • Konya
  • Konya'da oklar hedefi, madalyalar sahiplerini buldu

Konya'da oklar hedefi, madalyalar sahiplerini buldu

Meram Belediyesinin ev sahipliğinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri için Olimpik Okçuluk İl Şampiyonası düzenlendi. Sporcuların kıyasıya mücadele ettiği şampiyonada Meram Belediyesporlu okçular 3 madalya kazandı.

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!