Konya'da tarıma 965 milyon liralık destek
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, çiftçilerin ülke ekonomisi ve gıda güvenliği açısından taşıdığı kritik role dikkat çekti. Altay, toprağa emek veren tüm üreticilerin gününü kutlayarak bereketli bir sezon temennisinde bulundu.
Tarımın yalnızca üretimden ibaret olmadığını vurgulayan Altay, planlama, markalaşma, Ar-Ge ve akıllı tarım uygulamalarının geleceğin tarımı açısından büyük önem taşıdığını belirtti.
Mesajının sonunda tüm çiftçilerin Dünya Çiftçiler Günü’nü kutlayan Altay, “Toprağı emekle yoğuran, üretimiyle ülkemizin gıda güvenliğine katkı sağlayan tüm çiftçilerimize teşekkür ediyor, bereketli bir sezon diliyorum” ifadelerini kullandı.