Konya'da tüm köylü meydanda toplandı: Görüntüler yürek ısıttı
Konya'nın Hadim ilçesine bağlı Gezlevi Mahallesi'nde Kurban Bayramı'nın üçüncü gününde köylüler, kurban etlerini birleştirip ortak kazanda pişirerek aynı sofrada buluştu.
Konya’nın Hadim ilçesine bağlı Gezlevi Mahallesi’nde Kurban Bayramı’nın üçüncü gününde anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Mahalle sakinleri, kesilen kurban etlerini bir araya getirerek ortak kazanlarda pişirdi ve köy meydanında hep birlikte sofra kurdu.
Bayramın manevi atmosferi içerisinde gerçekleşen buluşmada, dayanışma, yardımlaşma ve birlik duygusu ön plana çıktı.
Her yaştan vatandaşın katıldığı etkinlikte, hazırlanan yemekler birlikte yenildi, bayram coşkusu ortak paydada yaşandı.
"ALLAH BU DAYANIŞMAMIZI DAİM ETSİN"
Mahalle sakinlerinden Mehmet Bilgiç, bayramın sadece bir ibadet olmadığını belirterek, "Kurban etlerimizi bir araya getirip hep birlikte pişirdik, aynı sofrada buluştuk. Bu sadece yemek değil, yardımlaşmanın, birlik ve beraberliğin en güzel örneklerinden biri oldu. Allah bu dayanışmamızı daim etsin.” dedi.



