Konya'da yapımda olan kavşak için kritik gelişme!
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Otogar Kavşağı'nda yürütülen köprülü kavşak çalışmalarının Stadyum–Şehir Hastanesi Tramvay Hattı ile birlikte ilerlediğini belirterek, tamamlandığında hem karayolu hem de raylı sistemin üst kotta yer aldığı üç seviyeli modern bir ulaşım yapısının hizmete sunulacağını söyledi.
İnşaat sürecinde trafiğin en az etkilenmesi için yan yol düzenlemelerinin yapıldığını ifade eden Altay, projenin en kısa sürede tamamlanması için yoğun bir çalışma yürütüldüğünü söyledi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu ile ilgili kurumlara teşekkür eden Altay, bu yatırımın Konya’nın ulaşım tarihinde önemli bir dönüm noktası olacağını ve şehrin modern raylı sistem ağına kavuşacağını dile getirdi.