Konya'daki hastanede edepsiz paylaşım: Soruşturma başlatıldı!
Konya'nın Cihanbeyli ilçesindeki Devlet Hastanesi'nde görev yapan bir tıbbi sekreterin sosyal medya paylaşımı tepki çekti İl Sağlık Müdürlüğü olayla ilgili idari soruşturma başlattı.
Konya’nın Cihanbeyli ilçesinde görev yapan bir tıbbi sekreterin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım, kamuoyunda tepkiye neden oldu. Tepkilerin ardından konuyla ilgili idari süreç başlatıldı.
Konya İl Sağlık Müdürlüğü, olayla ilgili yaptığı açıklamada personelin sosyal medya paylaşımı hakkında gerekli inceleme ve soruşturmanın başlatıldığını duyurdu. Açıklamada, sürecin mevzuat çerçevesinde yürütüleceği ve sonuçlara göre gerekli idari işlemlerin uygulanacağı belirtildi.
Söz konusu paylaşımın ardından açıklama yapan Cihanbeyli Devlet Hastanesi yönetimi de idari sürecin başlatıldığını kamuoyuna bildirdi. Hastane, konuyla ilgili gelişmelerin takip edildiğini ifade etti.
Cihanbeyli ilçesindeki sağlık kuruluşunda görev yapan personelin paylaşımında, hastalara yönelik ifadeler nedeniyle sosyal medyada çok sayıda kullanıcı tepki gösterdi. Paylaşımın yayılmasının ardından konu geniş yankı uyandırırken, idari soruşturmanın sonucunun beklendiği bildirildi.

