Konya'dan gelen o haberle mucize başladı
Mantar zehirlenmesi sonrası yaşam savaşı veren 5 yaşındaki Nisanur için umut, Konya'dan geldi.
'DOKTORLAR, 'YÜZDE 0'LIK ŞANSINIZ VAR' DEDİ'
Kızının ölümün kıyısından döndüğünü söyleyen Yalçın Yavuz ise "O gün ailem dağdan topladığı mantarları eve getirdi, pişirdik, yedik. Eşim, kızım ve yeğenim, üç kişi zehirlendi. Eşimle, yeğenim ayakta atlattı. Kızım birden ateşlendi, kusma oldu. İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürdüm. Orada çözüm bulamadılar. Başka bir özel hastaneye götürdüm. Oradan da Şevket Yılmaz Hastanesi'ne götürüldü. Orada teşhis konuldu. Uludağ Üniversitesi'ne, buraya geldik. Tahliller, tetkikler yapıldı. Bize, ‘Nakil olması gerekiyor’ dediler. Karşı tarafa üzüldük, çok üzüldük. Ama bizim kızımız da kurtulduğu için çok sevindik. Anlatılmaz bir olay bizim için. Çok şükür, Allah'a binlerce şükür. Doktorlarımız dedi ki, 'Yüzde 0'lık şansınız var, kızınızın kurtulması bir mucize' dedi. O mucize de Allah razı olsun doktorlarımız sayesinde gerçekleşti. Asel'in ailesine çok teşekkür ederiz. Allah razı olsun. Onların çocukları hayatını kaybetti ama bizim çocuğumuz yaşadı. Allah bin kere razı olsun aileden. Diyecek bir kelime bulamıyoruz. Bilmediğiniz mantarları kimse yemesin. Özellikle dağdan toplanan mantarlar yenilmesin. Benim çocuğum yedi, benim ailem yedi. Ölümden döndük. Başka ailelerin başına gelmesin" diye konuştu.