Konya'dan kilometre yıl gidip, 111 yıl önceki şanlı ruhu yerinde gördüler!
Meram Belediyespor İzci Kulübü, Çanakkale'de düzenlenen '57. Alayın İzinde' kampında Türkiye'nin dört bir yanından ve yurt dışından gelen izcilerle birlikte 111 yıl önceki Çanakkale ruhunu yeniden yaşadı.
Meram Belediyespor İzci Kulübü Lideri Hakan Uğurluabacı öncülüğünde gerçekleştirilen etkinlikte, 3 lider ve 22 izci görev aldı. Katılımcılar, yaşadıkları deneyimin kendilerine vatan sevgisini daha derinden hissettirdiğini ifade etti.
Etkinlik boyunca duygusal anlar da yaşanırken, şehitliklerde edilen dualar ve anlatılan kahramanlık hikâyeleri birçok izcinin gözyaşlarını tutamamasına neden oldu. Kamp, gençlerin milli ve manevi değerlerle buluştuğu güçlü bir bilinç yolculuğu olarak değerlendirildi.