Konya Fide'de yeni sezon başladı: Çiftçiye 4 noktadan destek
Meram Belediyesi'nin öncülüğünde kurulan Konya Fide'de yeni sezon satışları başladı. Her yıl üreticilere önemli katkı sağlayan tesis, bu yıl da fideleri dört farklı noktadan çiftçi ve vatandaşlarla buluşturacak.
Konya Fide’nin aynı anda 2,5 milyon fide üretim kapasitesine sahip olduğunu aktaran Kavuş, tesisin Konya genelindeki fide ihtiyacının yaklaşık yüzde 10’unu karşıladığını söyledi. Ayrıca tesisin, “Balkonlarımız fide ile buluşuyor” gibi sosyal projelere de destek verdiği ve çiftçilerin tohum hazırlık süreçlerinde aktif rol aldığı belirtildi.
Meram Belediyesi, Konya Fide, Karatay Ziraat Odası ve Konya Merkez Sebze Üreticileri Birliği iş birliğiyle yürütülen tesisin yenilenen altyapısıyla yeni sezona hazır olduğu ifade edildi. Çiftçilere bereketli bir sezon dileğinde bulunularak, üretimin artarak devam etmesi temenni edildi.