• Haberler
  • Konya
  • Konya'nın eski ve yeni emniyet müdürleri başkentte bir araya geldi

Konya'nın eski ve yeni emniyet müdürleri başkentte bir araya geldi

Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Ankara İl Emniyet Müdürü ve aynı zamanda önceki dönem Konya İl Emniyet Müdürü olan Maksut Yüksek'i makamında ziyaret etti.

Konya'nın eski ve yeni emniyet müdürleri başkentte bir araya geldi
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’e makamında nezaket ziyareti gerçekleştirdi.

Önceki dönem Konya İl Emniyet Müdürü olarak da görev yapan Yüksek ile Başkentte bir araya gelen Koç, mevkidaşına yeni görevi dolayısıyla hayırlı olsun temennilerini ileterek başarılar diledi.

Samimi bir ortamda geçen görüşmenin ardından yapılan açıklamada, nazik kabulleri ve misafirperverliğinden dolayı Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek'e teşekkür sunuldu.

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!