Konya'yı en saf haliyle gösteren kareler yürekleri ısıttı
Down sendromlu öğrencilerin objektifinden Karatay'ın farklı noktaları fotoğraflara yansıdı. 'Benim Gözümden Karatay' sergisi Ulubatlı Hasan Kafe'de açıldı, 87 kare ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.
KILCA: KARATAY’A ÖZEL ÇOCUKLARIMIZIN GÖZÜNDEN BAKIYORUZ
Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, özel bireylerin sosyal ve kültürel hayatın içerisinde aktif şekilde yer almalarının önemine dikkat çekerek, bu tür projelerin hem farkındalık oluşturduğunu hem de öğrencilerin yeteneklerini ortaya koyduğunu ifade etti.
‘Benim Gözümden Karatay’ projesiyle çocukların sadece fotoğraf çekmediğini, aynı zamanda hayata nasıl baktıklarını, sevgiyi nasıl gördüklerini ve yaşadıkları şehri nasıl hissettiklerini gösterdiklerini belirten Başkan Kılca, şöyle konuştu:
“Çok anlamlı ve özel bir serginin açılışında bulunmaktan büyük bir memnuniyet duyuyorum. Görüyorum ki imkân verildiğinde onların yeteneklerinin ne kadar çok olduğunu ortaya çıkarmış oluyoruz. Karatay Belediyesi olarak özel bireylerimizin sosyal, kültürel ve sanatsal alanlarda daha fazla yer almalarını önemsiyoruz. Çünkü biliyoruz ki fırsat verildiğinde çok güzel işlere imza atılıyor. Hocalarımıza ve ailelerimize teşekkür ediyorum. Tüm çocuklarımızı da gözlerinden öpüyorum, onları tebrik ediyorum. Başarıları daim olsun inşallah. Biz onlara ve ailelerimize, okullarımıza destek vermeye devam edeceğiz.”