- Haberler
- Konya
- Konyaspor Başkanı Ömer Atiker'den kupa maçı öncesi anlamlı mesaj: Bu yol inancın ve emeğin yoludur
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker'den kupa maçı öncesi anlamlı mesaj: Bu yol inancın ve emeğin yoludur
Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, Antalya'da oynanacak kritik kupa maçı için yola çıkan yeşil-beyazlı kafileye eşlik ederken, sosyal medya hesabından camiayı kenetleyen bir açıklama yaptı. Atiker, Antalya yolculuğunu sadece fiziksel bir seyahat olarak değil 'inancın, emeğin ve birlikteliğin yolu' olarak nitelendirdi.
Antalya'daki zorlu kupa mücadelesi için Konya'dan hareket eden Konyaspor kafilesinde heyecan ve motivasyon dorukta. Başkan Ömer Atiker, yolculuğun başlangıcında şahsi sosyal medya hesabı üzerinden taraftarlara ve spor kamuoyuna seslendi.
Şehir, arma ve taşıdıkları değerler uğruna yola çıktıklarının altını çizen Başkan Atiker, paylaştığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
"Konya'dan Antalya'ya doğru yola çıktık….. Yüreğimizde heyecan, gönlümüzde umut var. Bu yol sadece bir yolculuk değil; inancın, emeğin ve birlikteliğin yoludur. Rabbim bizleri kazasız, belasız bir şekilde ulaştırsın. Tüm kafilemize hayırlı yolculuklar nasip etsin."
“DÖNÜŞÜMÜZ BÜYÜK BİR GURURLA VE SEVİNÇLE OLACAK”
Açıklamasında Konyaspor'un temsil ettiği değerlere dikkat çeken Atiker, takımın sahadaki mücadelesinin ardındaki itici gücü şu sözlerle özetledi:
"Şehrimiz için, armamız için, inandığımız değerler için gidiyoruz... İnşallah dönüşümüz büyük bir gururla, sevinçle olur."
Başkan Atiker'in bu duygusal ve birleştirici mesajı, yeşil-beyazlı taraftarlar tarafından kısa sürede büyük ilgi gördü. Kupa maçı öncesi Konyaspor camiasında birlik ve beraberlik duyguları pekişirken, tüm gözler takımın Antalya'da vereceği kritik sınava çevrildi.
