Konyaspor'da birlik ve beraberlik vurgusu: 'Bu şehrin ortak sevdası'
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Kayserispor karşılaşmasının ardından kulübün genel durumu ve sezon değerlendirmesine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Atiker, sezon boyunca sahada mücadele eden futbolculara, teknik ekibe ve kulüp çalışanlarına teşekkür ederek, altyapı ve futbol okullarında görev yapan emekçilerin de katkısına dikkat çekti. Kulüp için fedakârca çalışan tüm paydaşlara minnet duyduklarını ifade eden Atiker, Konyaspor’un bir futbol takımından öte, şehir için ortak bir değer ve aidiyet olduğunu vurguladı.
Taraftara özel bir parantez açan Başkan Atiker, zor ve kolay tüm süreçlerde takımlarını yalnız bırakmayan Konyaspor taraftarının kulübün en büyük gücü olduğunu belirtti. Ayrıca basın mensuplarına ve sponsorlara da destekleri için teşekkür etti.
Açıklamasında birlik ve beraberlik mesajı veren Atiker, Konyaspor’un hedeflerine birlikte yürümeye devam edeceğini ifade ederek, daha iyi günlerin geleceğine inandığını söyledi. Konuşmasını “Her şey Konyaspor için” mesajıyla tamamladı.