• Haberler
  • Konya
  • Lavaboya girdi, bir daha çıkamadı! Konya esnafı Yahya Balbaloğlu yaşamını yitirdi

Lavaboya girdi, bir daha çıkamadı! Konya esnafı Yahya Balbaloğlu yaşamını yitirdi

Konya'nın merkez Meram ilçesinde, bölgenin tanınan çay işletmecilerinden 58 yaşındaki Yahya Balbaloğlu, lavaboda geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Olay, Konya'nın merkez Meram ilçesi Sahibata Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bölgede çay işletmeciliği yapan Yahya Balbaloğlu, ücretsiz umumi tuvalete girdi. Balbaloğlu’nun uzun süre dışarı çıkmaması üzerine durumdan şüphelenen vatandaşlar yetkililere haber verdi.

Lavaboya girdi, bir daha çıkamadı! Konya esnafı Yahya Balbaloğlu yaşamını yitirdi

İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerine intikal eden güvenlik güçleri çevrede güvenlik önlemleri aldı ve bölgeyi kordon altına aldı. Sağlık ekiplerinin yaptığı ilk incelemede, çay işletmecisi Yahya Balbaloğlu’nun kalp krizi geçirerek yaşamını yitirdiği belirlendi.

Lavaboya girdi, bir daha çıkamadı! Konya esnafı Yahya Balbaloğlu yaşamını yitirdi

Balbaloğlu’nun vefatı çevredeki esnaf ve vatandaşlar arasında büyük üzüntü yaratırken, cenazesi yapılan incelemelerin ardından hastane morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!