Meram Belediyesi'nde kötü koku mesaisi
Yaz aylarının gelmesiyle kötü kokuları, bakteri oluşumunu ve sinek ile haşere üremesini engellemek için Meram'da dezenfeksiyon çalışmaları başladı.
DAHA TEMİZ VE DAHA SAĞLIKLI BİR MERAM İÇİN
Açıklamada ayrıca, çevre temizliğinin yalnızca görüntü açısından değil, halk sağlığı bakımından da büyük önem taşıdığına dikkat çekilerek vatandaşlardan da çevre temizliği konusunda duyarlılık göstermesi istendi. Atıkların konteynerlerin içine bırakılması ve çevre temizliğine özen gösterilmesi halinde yürütülen çalışmaların daha etkili sonuç vereceği belirtilirken, Meram Belediyesi ekiplerinin ilçenin dört bir yanında temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir çevre için ortaya koyduğu çalışmaların ancak vatandaşların verdiği destekle tam anlamıyla başarıya ulaşacağı hatırlatıldı.