SGK prim borcu olanlar dikkat! 31 Ağustos'u kaçıran avantajı kaybedecek
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borcu bulunan işverenler ve Bağ-Kur sigortalıları için önemli bir yapılandırma düzenlemesini hayata geçirdi. Haziran 2026 ve öncesine ait borçları kapsayan uygulamayla taksit süresi 72 aya çıkarılırken, ilk taksiti 31 Ağustos 2026 tarihine kadar ödeyenler daha düşük faiz oranından yararlanabilecek. Düzenleme, haciz ve icra işlemleri açısından da önemli kolaylıklar içeriyor.
SGK'DAN PRİM BORCU OLANLARA YENİ YAPILANDIRMA FIRSATI
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borçlarını ödemekte güçlük çeken işverenler ile Bağ-Kur sigortalılarını yakından ilgilendiren yeni yapılandırma düzenlemesinin ayrıntılarını duyurdu. Kurum tarafından yayımlanan genelgeyle birlikte hem prim borçlarının hem de belirli şartları taşıyan idari para cezalarının yeniden yapılandırılmasının önü açıldı.