• Haberler
  • Ekonomi
  • SGK prim borcu olanlar dikkat! 31 Ağustos'u kaçıran avantajı kaybedecek

SGK prim borcu olanlar dikkat! 31 Ağustos'u kaçıran avantajı kaybedecek

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borcu bulunan işverenler ve Bağ-Kur sigortalıları için önemli bir yapılandırma düzenlemesini hayata geçirdi. Haziran 2026 ve öncesine ait borçları kapsayan uygulamayla taksit süresi 72 aya çıkarılırken, ilk taksiti 31 Ağustos 2026 tarihine kadar ödeyenler daha düşük faiz oranından yararlanabilecek. Düzenleme, haciz ve icra işlemleri açısından da önemli kolaylıklar içeriyor.

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!