Şifa arayanlar Konya'nın doğal hazinesine akın etti
Son 66 yılın en yüksek yağışlarını alan Tuz Gölü, yükselen su seviyesi ve doğal görünümüyle ziyaretçilerin akınına uğruyor. Vatandaşlar, şifa arayışıyla tuzlu suda çıplak ayakla yürüyerek hem doğayla iç içe vakit geçiriyor hem de manzaranın keyfini çıkarıyor.
Yollarının Tuz Gölü’ne düştüğünü belirten Mustafa Öksüz (57) ise "Yolumuz buraya düştü. Muayene istasyonundan geliyoruz. Ayak mantarı olsun, egzama olsun, Tuz Gölü, tuzlu suyun çok faydası var. Egzamalara çok iyi geliyor. Tuzlu olduğu için ayak kokularını gideriyor. Buranın havası da bambaşka bir hava. Çok güzel, manzarası hoş" diye konuştu.