Taşkent'te bayramlaşma buluşması

Taşkent'te Belediye Başkanı Mehmet Acar ile İlçe Başkanı Mehmet Demirgül'ün katılımıyla düzenlenen bayramlaşma programında meclis üyeleri, teşkilat ve vatandaşlar bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Konya’nın Taşkent ilçesinde bayramlaşma programı yoğun katılımla gerçekleştirildi. Taşkent Belediye Başkanı Mehmet Acar ile İlçe Başkanı Mehmet Demirgül, meclis üyeleri, ilçe teşkilatı ve vatandaşlarla bir araya geldi.

Taşkent'te bayramlaşma buluşması

İlçe merkezinde düzenlenen programda vatandaşlarla tek tek bayramlaşan protokol üyeleri, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Samimi görüntülerin oluştuğu programda hem sohbet edildi hem de bayramın manevi atmosferi paylaşıldı.

Taşkent'te bayramlaşma buluşması

Belediye Başkanı Mehmet Acar, ilçede dayanışma kültürünün güçlenerek devam etmesi temennisinde bulundu.

Taşkent'te bayramlaşma buluşması

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!