Televizyon izlerken dünyası karardı, oksijenle tekrar aydınlandı
İstanbul'da evinde televizyon izlerken bir anda görme yetisini kaybeden Gülşen Şenol, uygulanan hiperbarik oksijen tedavisiyle %90 iyileşme sağladı. Damar tıkanıklığına bağlı gelişen pıhtı, ameliyatsız yöntemle ve yüksek basınçlı oksijenle çözüldü.
'14 SEANSTAN SONRA GÖRMEYE BAŞLADIM'
Hiperbarik oksijen tedavisinin ardından göz anjiyosuna girdiğini de anlatan Şenol, "Bana göz anjiyosu yapıldı, her şey yapıldı. O yönden en son kontrole gittiğimde sağ gözümdeki görmenin yüzde 50'yi geçtiğini demişlerdi, daha sonra bir daha gitmedim. Buradan tedavim bitince göz doktoruna gideceğim. Eğer 'Devam etsin' derlerse geri geleceğim. 14 seanstan sonra çok güzel görmeye başladım. Görebiliyorum. Ben sadece aşağıda bir ışık görüyordum. Işık tamamen değil, komple açıldı. Tavanı da görebiliyorum, şu anda her yeri görebiliyorum. Benim gibi olanlar mutlaka doktorlarına bildirsinler, bu tedaviyi alsınlar. Gerçekten bana çok çok faydası oldu. Ben göremeyeceğim diye çok üzülmüştüm. Gerçekten çok faydasını gördüm. Belki ben ilk olabilirim ama gördüm. Başka bir tedavi almadım, bu tedaviyi burada aldım. Bu oksijen tedavisiyle görmeye başladım" diye konuştu.