• Haberler
  • Konya
  • Vali Akın, çalışmalara bizzat katıldı: Denetimleri yerinde yaptı!

Vali Akın, çalışmalara bizzat katıldı: Denetimleri yerinde yaptı!

Vali İbrahim Akın, Konya Veteriner Kontrol Enstitü Müdürlüğünde yürütülen çalışmaları yerinde inceleyerek laboratuvar süreçleri ve planlanan faaliyetler hakkında bilgi aldı.

Vali Akın, çalışmalara bizzat katıldı: Denetimleri yerinde yaptı!
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Konya Valisi İbrahim Akın, Konya’da bulunan Konya Veteriner Kontrol Enstitü Müdürlüğü ziyaret gerçekleştirdi.
Ziyaret sırasında Enstitü Müdürü Dr. Yasin Gülcü tarafından yürütülen çalışmalar hakkında bilgi sunuldu.Vali Akın, çalışmalara bizzat katıldı: Denetimleri yerinde yaptı! Laboratuvar alanlarında inceleme yapan Vali Akın, analiz süreçleri, teknik altyapı ve yürütülen faaliyetler hakkında yetkililerden açıklama aldı.Vali Akın, çalışmalara bizzat katıldı: Denetimleri yerinde yaptı!

Program kapsamında Vali İbrahim Akın başkanlığında toplantı yapıldı. Toplantıya Vali Yardımcısı Yavuz Güner, Enstitü Müdürü Dr. Yasin Gülcü, müdür yardımcıları ve laboratuvar birim sorumluları katılım sağladı.

Vali Akın, çalışmalara bizzat katıldı: Denetimleri yerinde yaptı!
Toplantıda kurum çalışmaları, analiz faaliyetleri ve planlanan çalışmalar hakkında bilgilendirme gerçekleştirildi.
 

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!