Atıl topraklar çocukların ellerinde yeniden hayat buldu
Seydişehir'de uzun süredir atıl durumda bulunan alan, öğrencilerin elleriyle dikilen erik, badem ve kayısı fidanlarıyla yeniden hayat buldu. Çocukların bıraktığı yeşil izler geleceğe umut oldu.
Geleceğe nefes olacak her fideyle; umudu, dayanışmayı ve doğaya duyduğumuz sorumluluğu da yeşertiyoruz diyen Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu; “ Daha yeşil yarınlara bırakılan bu anlamlı izlerin büyüyerek yaşam bulmasını için doğaya sahip çıkan, üretmenin ve paylaşmanın önemini bilen nesiller yetiştirmek için çalışmaya devam ediyoruz.