Konya 17 yaşındaki Muhammet'i arıyordu: Kayıp nedeni belli oldu!
Aksaray'ın Eskil ilçesinde kayıp olarak aranan 17 yaşındaki Muhammet Ali Karakaya, Konya'nın Selçuklu ilçesinde bulunarak ailesine teslim edildi. Ailesi, gencin kaçırılmadığını, iş yerinde yaşadığı moral bozukluğu nedeniyle kendi isteğiyle Konya'ya gittiğini belirtti.
Aksaray’ın Eskil ilçesinde 21 Haziran’dan bu yana kendisinden haber alınamayan 17 yaşındaki Muhammet Ali Karakaya’dan sevindiren haber geldi. Kökez köyünde yaşayan genç için ailesinin kayıp başvurusunun ardından jandarma ve polis ekipleri geniş çaplı arama çalışması başlatmıştı. Yapılan araştırmalar sonucunda Muhammet Ali’nin Konya’da olabileceği bilgisine ulaşıldı.
AİLESİNE TESLİM EDİLDİ
Konya İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube ekiplerinin yürüttüğü çalışma neticesinde 17 yaşındaki genç, merkez Selçuklu ilçesinde bulundu. Sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilen Muhammet Ali Karakaya, gerekli işlemlerin ardından ailesine teslim edildi.
İŞ YERİNDE MORALİ BOZULMUŞ
Aile üyelerinin Hakimiyet.com’a yaptığı açıklamaya göre, Muhammet Ali Karakaya’nın sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Aile çocuklarının kaçırılma gibi bir durumun olmadığını çalıştığı iş yerinde moralinin bozulduğunu ve kendi isteğiyle Konya’ya geçtiğini aktardı.
