Konya'da 4 yıllık görev tamamlandı: Sevilen kaymakama veda edildi
Konya Selçuklu'da 4 yıllık görev süresini tamamlayan Kaymakam Eflatun Can Tortop için veda programı düzenlendi. Protokolün katıldığı törende duygusal anlar yaşanırken, Tortop'un hizmetleri ve katkıları öne çıktı.
BAŞKAN PEKYATIRMACI: “ORTAK AKIL VE GÜÇLÜ İŞ BİRLİĞİYLE SELÇUKLUMUZDA KALICI İZLER BIRAKTIK”
İz bırakmış bir hizmet yolculuğuna şahitlik etmek için toplandıklarını ifade eden Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, “2022 yılında Selçuklu Kaymakamlığı görevine başlayan ve 4 yıl boyunca bu görevi büyük bir özveriyle sürdüren Kaymakamımız Eflatun Can Tortop’a bugün ‘elveda’ demiyoruz; ‘iyi ki yollarımız kesişti’ diyoruz. Çünkü bazı görevler vardır, sadece makamla yapılmaz. Bazı insanlar vardır, bulundukları yere sadece görevleriyle değil; gönülleriyle, samimiyetleriyle ve duruşlarıyla değer katar. Kaymakamımız da Selçuklumuzda tam olarak bunu yapmıştır. Görev süresi boyunca devlet ciddiyetini, insani yaklaşımıyla harmanlayan; vatandaş odaklı hizmet anlayışını her zaman ön planda tutan, çözüm üreten, yol gösteren, birleştiren bir yönetim anlayışı sergilemiştir. Selçuklumuz gibi hızla büyüyen, gelişen ve her geçen gün yeni hedeflere yürüyen bir ilçede görev yapmak elbette büyük bir sorumluluk gerektirir. Kaymakamımız bu sorumluluğu en güzel şekilde yerine getirirken; kurumlar arası uyumu güçlendirmiş, iş birliğini artırmış ve birlikte üretmenin en güzel örneklerini de ortaya koymuştur. Bizler Selçuklu Belediyesi olarak, kendisiyle her zaman uyum içerisinde çalıştık. Ortak akılla hareket ettik, istişareyle yol aldık” dedi.