Konya'da 4 yıllık görev tamamlandı: Sevilen kaymakama veda edildi
Konya Selçuklu'da 4 yıllık görev süresini tamamlayan Kaymakam Eflatun Can Tortop için veda programı düzenlendi. Protokolün katıldığı törende duygusal anlar yaşanırken, Tortop'un hizmetleri ve katkıları öne çıktı.
“GÖREVLER GELİP GEÇİCİDİR AMA GÜZEL HATIRALAR, KURULAN DOSTLUKLAR VE BIRAKILAN İZLER KALICIDIR”
Selçuklu’nun gelişimi için attıkları her adımda Kaymakam Eflatun Can tortop’un katkısını, desteğini ve yapıcı yaklaşımını yanlarında hissettiklerini belirten Başkan Pekyatırmacı, “Kimi zaman bir projenin temelinde, kimi zaman bir sosyal çalışmanın içinde, kimi zaman da bir vatandaşımızın derdine çözüm ararken hep aynı hassasiyeti, aynı gayreti gördük. Bugün geriye dönüp baktığımızda, Selçuklumuzda iz bırakan pek çok hizmette kaymakamımızın emeğinin olduğunu memnuniyetle ifade ediyorum. Ama en kıymetlisi şudur ki; kendisi sadece görevini yapan bir idareci değil, aynı zamanda gönüllerde yer edinen bir devlet insanı olmuştur. Görevler gelip geçicidir, makamlar bir gün devredilir ama güzel hatıralar, kurulan dostluklar ve bırakılan izler kalıcıdır. Kaymakamımız, Selçuklu’dan ayrılırken arkasında güçlü bir hizmet mirası, güzel dostluklar ve hayırla anılacak bir dönem bırakmıştır. Bizler inanıyoruz ki kaymakamımız bundan sonraki hayatında da bilgi ve tecrübesiyle topluma katkı sunmaya devam edecektir. Selçuklumuza yaptığınız hizmetler için, ilçemize kattığınız değerler için ve en önemlisi bizlere kazandırdığınız güzel hatıralar için şahsım ve Selçuklu Belediyesi adına sizlere gönülden teşekkür ediyorum. Kıymetli kaymakamımıza ailesiyle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir emeklilik hayatı diliyor yeni hayatının kendisine ve sevdiklerine güzellikler getirmesini yüce rabbimden niyaz ediyorum. Kapımızın, gönlümüzün size her zaman açık olduğunu da özellikle ifade etmek istiyorum. Selçuklu sizi her zaman güzel hatırlayacak bizler de sizi bir dost, yol arkadaşı olarak anacağız” şeklinde konuştu.