Konya'da çöpe gidecekti, tek tek hayata döndürdü
Teknolojinin hızla yenilendiği dönemde eski elektronik cihazlar yeniden hayat buluyor. Konya'da yarım asırdır tamircilik yapan Abdurrahim Ceviz, 80 ila 100 yıllık gramofon, radyo ve televizyonları orijinalliğini koruyarak yeniden çalışır hale getiriyor.
Konya'da yarım asırdır elektronik tamirciliği yapan Abdurrahim Ceviz, gramofon, lambalı radyo, makaralı teyp ve eski televizyonlar başta olmak üzere birçok nostaljik elektronik cihazı tamir ederek yeniden çalışır hale getiriyor. 1972 yılında mesleğe çırak olarak başlayan Ceviz, özellikle 80 ila 100 yıllık radyoları orijinal yapısını koruyarak restore ediyor.