• Haberler
  • Konya
  • Konya'da çöpe gidecekti, tek tek hayata döndürdü

Konya'da çöpe gidecekti, tek tek hayata döndürdü

Teknolojinin hızla yenilendiği dönemde eski elektronik cihazlar yeniden hayat buluyor. Konya'da yarım asırdır tamircilik yapan Abdurrahim Ceviz, 80 ila 100 yıllık gramofon, radyo ve televizyonları orijinalliğini koruyarak yeniden çalışır hale getiriyor.

Hakimiyet Gazetesi - Hakimiyet Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!