Konya'da çöpe gidecekti, tek tek hayata döndürdü
Teknolojinin hızla yenilendiği dönemde eski elektronik cihazlar yeniden hayat buluyor. Konya'da yarım asırdır tamircilik yapan Abdurrahim Ceviz, 80 ila 100 yıllık gramofon, radyo ve televizyonları orijinalliğini koruyarak yeniden çalışır hale getiriyor.
Ahşap kasaları yenilenen cihazların elektronik aksamı da tamir edilerek eksik parçaları tamamlanıyor. Son yıllarda antika ürünlere ilginin artmasıyla birlikte eski elektronik cihazların çöpe gitmesinin önüne geçmeye çalışan Ceviz, mesleğin yeni nesillere aktarılması için çırak yetiştirilmesine de devam ediyor.