Konya'da manevi hafızayı canlandıran sergi kapılarını açtı
Konya Büyükşehir Belediyesinin, Depo No:4 ev sahipliğinde düzenlediği 'Hac Hatırası - Cumhuriyet Dönemi Hac Yolculukları ve Hatıraları Sergisi' ziyarete açıldı.
“GEÇMİŞTEN BUGÜNE BU GÜZEL DOKÜMANLARI TOPLAYANLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM”
Sergi ile beraber tarihte bir yolculuk yaptıklarını kaydeden Özer, “Geçmişte hac farizasını yerine getiren hemşehrilerimizin Türkiye'nin, Anadolu'nun her bir köşesinden insanların yaşadıklarını adeta bizler de burada yaşamış olduk. Çok güzel anılar var. Tabii o dönemlerde hac yolculuğu bugünkünden çok daha meşakkatli ama maneviyatı da bir o kadar güçlü diye düşünüyorum. O açıdan geçmişten bugüne o hatıraları bize canlandıran bu güzel dokümanları toplayanlara da bir kez daha teşekkür ediyorum. Herkesi bu güzel sergiyi görmeye davet ediyorum. Emeği geçenlere de teşekkür ediyorum” değerlendirmesini yaptı.