Konya'da oklar hedefi, madalyalar sahiplerini buldu
Meram Belediyesinin ev sahipliğinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri için Olimpik Okçuluk İl Şampiyonası düzenlendi. Sporcuların kıyasıya mücadele ettiği şampiyonada Meram Belediyesporlu okçular 3 madalya kazandı.
Konya'da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen Olimpik Okçuluk İl Şampiyonası, birbirinden çekişmeli mücadelelere sahne oldu. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Türkiye Okçuluk Federasyonu ve Meram Belediyesi iş birliğiyle organize edilen şampiyona, Meram Belediyesi Dutlu Millet Bahçesi’nde gerçekleştirildi.