Konya'da oklar hedefi, madalyalar sahiplerini buldu
Meram Belediyesinin ev sahipliğinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri için Olimpik Okçuluk İl Şampiyonası düzenlendi. Sporcuların kıyasıya mücadele ettiği şampiyonada Meram Belediyesporlu okçular 3 madalya kazandı.
7 KULÜP DUTLU MİLLET BAHÇESİ’NDE KARŞI KARŞIYA GELDİ
Toplam 7 kulübün katıldığı organizasyonda sporcular, hem bireysel başarı hem de kulüpleri adına derece elde edebilmek için kıyasıya mücadele etti. Gün boyunca devam eden müsabakalarda sporcuların performansları izleyenlerden büyük alkış aldı. Şampiyonaya ev sahipliği yapan Meram Belediyesi, modern tesis imkanları ve organizasyon başarısıyla spor camiasından takdir topladı. Dutlu Millet Bahçesi’nde gerçekleştirilen karşılaşmalar, sporcular kadar aileler ve sporseverler tarafından da yoğun ilgiyle takip edildi. Şampiyonayı takip edenler arasında Meram Belediye Başkan Yardımcısı ve Meram Belediyespor Kulüp Yöneticisi Ahmet Şenyiğit de vardı.