Konya'da oklar hedefi, madalyalar sahiplerini buldu
Meram Belediyesinin ev sahipliğinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri için Olimpik Okçuluk İl Şampiyonası düzenlendi. Sporcuların kıyasıya mücadele ettiği şampiyonada Meram Belediyesporlu okçular 3 madalya kazandı.
MERAMLI OKÇULAR DERECELERİYLE GURUR YAŞATTI
Meram Belediyesporlu sporcular ise organizasyonda elde ettikleri derecelerle dikkat çekti. Klasik Yay 11-12 Yaş Kızlar kategorisinde mücadele eden Erva Mina Şahin il ikincisi olurken, Klasik Yay Büyük Erkekler kategorisinde Emir Uğuröz üçüncülük elde etti. Makaralı Yay Büyük Erkekler kategorisinde yarışan Naim Kaan Altuntaş ise gösterdiği başarılı performansla ikinci sırada yer aldı. Hem genç sporcuların gelişimine katkı sağlayan hem de 19 Mayıs ruhunu sporla yaşatan şampiyona, centilmence mücadelelere ve renkli görüntülere sahne oldu.