Konya'da pedal sevgisi sanata dönüştü! Büyük ödülü kimler aldı?
Avrupa Bisiklet Başkenti ilan edilen Konya'da düzenlenen resim yarışmasına ilçeler damga vurdu. İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle yapılan yarışmada dereceye giren okullar ve öğrenciler belli oldu!
Yarışmada birincilik ödülünü Seydişehir İhsan Tekin Ortaokulu’ndan Ünzile Firdevs, ikincilik ödülünü Seydişehir Mahmut Esat Ortaokulu’ndan Rahime Öykü Erman, üçüncülük ödülünü Selçuklu PEMA Koleji’nden Zeynep Aylin Balçık, dördüncülük ödülünü Beyşehir H. M. Süheyla Doğu Ortaokulu’ndan Nazlı Ayşe Çetin ve beşincilik ödülünü de Ahırlı Şehit Samet Bütün Ortaokulu’ndan Arda Yıldırım kazandı.