Konya'da yapımda olan kavşak için kritik gelişme!
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Otogar Kavşağı'nda yürütülen köprülü kavşak çalışmalarının Stadyum–Şehir Hastanesi Tramvay Hattı ile birlikte ilerlediğini belirterek, tamamlandığında hem karayolu hem de raylı sistemin üst kotta yer aldığı üç seviyeli modern bir ulaşım yapısının hizmete sunulacağını söyledi.
Altay, sistemin işleyişine ilişkin olarak da, alt kotta İstanbul Yolu bağlantısının devam edeceğini, zemin seviyesinde otogar yönüne akışın sağlanacağını, üst kotta ise hem tramvay hattının hem de araç trafiğinin geçiş yapacağını aktardı.
Stadyum ile Şehir Hastanesi arasındaki tramvay hattının toplam 21,1 kilometre olacağını hatırlatan Altay, projenin 10 kilometrelik bölümünün Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından, kalan 11,1 kilometrelik kısmının ise Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütüldüğünü belirtti. Çalışmaların özellikle Aslım Caddesi ve Otogar Kavşağı’nda yoğunlaştığını da ekledi.