Konya Fide'de yeni sezon başladı: Çiftçiye 4 noktadan destek
Meram Belediyesi'nin öncülüğünde kurulan Konya Fide'de yeni sezon satışları başladı. Her yıl üreticilere önemli katkı sağlayan tesis, bu yıl da fideleri dört farklı noktadan çiftçi ve vatandaşlarla buluşturacak.
Başkan Kavuş, tesiste üretilen fidelerin Konya’nın iklim, toprak ve su yapısına uyumlu olduğunu, hastalıklardan arındırılmış ve yüksek verim potansiyeline sahip şekilde yetiştirildiğini belirtti. Nakliye maliyetlerinin düşük olması sayesinde üreticilere daha uygun fiyatlar sunulduğunu da ifade etti.