Konya'nın kahramanları sahada! Bu kez ceza değil çiçek verdiler
Karayolları, Zabıta, İlk Yardım ve Emniyet... Trafik haftası için Kültür Parkta kurulan stantlarda tüm birimler el ele verdi. Konya'nın yeni İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç'un katılımıyla gerçekleşen etkinlikte trafik bilinci en üst seviyeye çıkarıldı.
Etkinliğe katılan Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, protokol kapsamında standları tek tek ziyaret etti. Karayolları Bölge Müdürlüğü, Trafik Zabıta, İlk Yardım Eğitim Merkezi ve Trafik Polisleri tarafından kurulan alanlarda incelemelerde bulunan Koç, görevli personelden çalışmalar hakkında bilgi alarak standlardaki polis memurlarıyla hatıra fotoğrafı çektirdi.