Konya'nın sporcuları Wushu'da rakip tanımadı
Meram Belediyespor sporcuları, 2026 Wushu Kung Fu Okul Sporları Türkiye Şampiyonası'nda aldıkları derecelerle adeta şov yaptı. Türkiye'nin dört bir yanından başarılı sporcuların yer aldığı organizasyonda Meramlı Wushucular, hem Sanda hem de Taolu branşlarında kazandıkları madalyalarla şampiyonada üstünlüğünü gösterdi.
Meram Belediyespor Wushu takımı, 06-10 Mayıs tarihleri arasında Sakarya’da gerçekleştirilen 2026 Wushu Kung Fu Okul Sporları Türkiye Şampiyonası’nda adeta birçok madalyanın sahibi oldu. Türkiye’nin dört bir yanından başarılı sporcuların bulunduğu organizasyonda Meramlı Wushucular, hem Sanda hem de Taolu branşlarında tam 22 madalya kazandı. Disiplini, mücadele gücü ve teknik performanslarıyla dikkatleri üzerine toplayan sporcular, organizasyonu çok sayıda Türkiye derecesiyle sonlandırarak Meram’ın gururu oldu. Sporcular özellikle final müsabakalarında gerçekleştirdikleri performansla, izleyenlerin takdirini kazandı.