Konya'nın sporcuları Wushu'da rakip tanımadı
Meram Belediyespor sporcuları, 2026 Wushu Kung Fu Okul Sporları Türkiye Şampiyonası'nda aldıkları derecelerle adeta şov yaptı. Türkiye'nin dört bir yanından başarılı sporcuların yer aldığı organizasyonda Meramlı Wushucular, hem Sanda hem de Taolu branşlarında kazandıkları madalyalarla şampiyonada üstünlüğünü gösterdi.
MERAMLI SPORCULAR SANDA ŞAMPİYONASINDA FIRTINA GİBİ ESTİ
Sanda kategorisinde tatamiye çıkan Meram Belediyespor sporcuları şampiyonada başarılı sonuçlara imza attı. Defne Temur ile Zeynep Suennur Sergül kendi kategorilerinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalya kazanırken, Hayrünnisa Çakar ve Rümeysa Arıkoğlu Türkiye ikinciliği elde etti. Oğuzhan Koç, Sümeyye Taş, Lara Efnan Doğan, Zümra Kıymat ve Akif Eren Ergül ise gösterdikleri başarılı performanslarla Türkiye üçüncüsü olarak kürsüye çıkmayı başardı.