Konya ulaşımında değişikliğe gidildi: İşte 1 Mayıs tarifesi
Konya'da ulaşımda yeni düzenleme kararı alındı. 1 Mayıs'ta şehir içi toplu taşıma Cumartesi tarifesine göre çalışacak. İşte detaylar...
Konya’da 1 Mayıs 2026 Cuma gününün resmi tatil olması nedeniyle toplu ulaşımda düzenlemeye gidildi.
CUMARTESİ TARİFESİYLE HİZMET VERİLECEK
Konya AKOM tarafından yapılan açıklamaya göre, şehir içi otobüs ve tramvay seferleri 1 Mayıs Cuma günü Cumartesi tarifesi üzerinden hizmet verecek.
VATANDAŞLARA UYARI
Yetkililer, vatandaşların güncel sefer saatlerini dikkate alarak ulaşım planlamalarını buna göre yapmaları gerektiğini belirtti.